سنگان شهر علم و عرفان هنرستان فنی خواجه نصیرالدین سنگان

دمو اسلایدر 1
  • عنوان عکس 1
  • فراخوان
  • شهرداری سنگان
  • کانال سنگان فردا
دریافت کد اسلایدر

هنرستان خواجه نصیرالدین سنگان با تفاهمنامه ای که بين آموزش و پرورش با طرح تجهیز معادن سنگ آهن سنگان بسته شد و با هدف تربیت  نیروی انسانی در حد تيکنيسين  تاسیس گردید و تاکنون تنها هنرستان فنی حرفه ای می باشد که در شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت می کند .
ابتدا با رشته معدن ودر ساختمان مدرسه شهید باهنرقديم  شروع کرديم و از سال 1388 با همکاری و مشارکت معدن واداره کل نوسازی مدارس ساختمان جدید با مبلغ بالغ بر  یک میلیارد وپانصد میلیون تومان تاسیس گردید .

ودر حال حاضر هنرستان در رشته های معدن مکانیک نقشه برداری  کامپیوتر و جدیدا ساختمان و الکتروتکنیک نیز اضافه گردیده است هنرستان مشغول به فعالیت می باشد. از زمان تاسیس تا کنون حدود 1300هنرجوى فارغ التحصیل داشته ایم  .
که تعدادی از این عزیزان با ادامه تحصیل و با تلاش و پشتکاری که داشته اند در رده های مدیریتی و علمی توانسته اند جای بگیرند .
 که میشود به آقای مهندس داوود صنعتی که مدیر اداره صنعت معدن شهرستان و نیز آقای مهندس محسن صفری جزء هیات علمی دانشگاه بیرجند و آقای مهندس  قوسی پور که در وزارت نفت مشغول به خدمت می باشند را نام برد .

ایشان کم انگیزه گی تحصیلی در سنگان را  عدم جذب نیرو در معادن و کارخانجات به طور چشم گیر و نیزسیطره مادیات به جای معنویات دانستند و از خانواده ها خواستند باتوجه به صنعتی شدن سنگان مشوق بهتری برای هنرجویان باشند.

احمد حنفى.کارشناس ادبیات




نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







پشتیبانی